Siłą marki Club Voltaire jest tradycja krawiectwa. Odwołanie się do krzyżowego celu, w którym segmenty i sektory różnych odbiorców żyją razem. To jest zdolność do odkrywania siebie na nowo przez lata, interpretując zmiany w modzie. W tej perspektywie należy rozumieć stałe, od wczesnych lat dziewięćdziesiątych, zwracanie uwagi na kwestie ekologiczne. z dokładnym badaniem produktów i surowców. Club Voltaire jest obecny w wielu sklepach wielomarkowych oraz w lepszych butikach w całych Włoszech i jest dystrybuowany w wielu krajach Europy i Azji.
Club Voltaire łączy formuły prêt à porter z badaniami stylistycznymi. Tworzy kolekcję dla kobiety o wyrafinowanych i eleganckich liniach, z dokładnym researchem tkanin i detali. Podstawą kolekcji jest pełna świadomość marki, że konsument jest w ciągłej ewolucji. W poszukiwaniu tożsamości społecznej i silniejszej motywacji do metamorfozy.